5 yıl öncesine kadar sosyal siteler bu kadar yaygın değildi. "MSN Spaces" kendini ifade etmenin en iyi yoluydu o zamanlar. Bugünün blog anlayışının başlangıç noktasıdır belki de. Her neyse... Kendime ait alanımda 2-3 senelik birikimim vardı; fotoğraflar, videolar, yazılar, şiirler... Bugün bu siteyi doldurmak için bazı yazıları kopyalayacaktım. Bana en çok lazım olduğu anda MSN Spaces hizmetinin kaldırılmış olduğunu öğrendim. Resmen yıkıldım. Onca birikim kayıp gitti ellerimden.
Verilerimi yedeklememe huyum son 1 senede başıma hayli büyük dertler açtı. Bu yalnızca onlardan biri fakat belki de aralarında en üzüldüğüm. Diğerlerini telafi edebileceğim. Buysa peşinden ağlatacak sadece. Neyse, vardır bir hayır. En azından o maceranın bitişi "Tadı Dimağımda"nın başlangıcına vesile oldu diye avutalım kendimizi. Yolculuk başlasın...
